Toiminnanohjaus työn johdolle

Toiminnan ohjaaminen monipuolisen hallintaliittymän kautta.

"Ei enää unohduksia tai sotkuisten tuntilappujen läpikäyntiä laskutuskauden vaihtuessa."

Työn- ja toiminnanohjaus

  • Työnantajalle Helppotyö on työkalu töiden suunnitteluun ja resursointiin.
  • Toiminnanohjaus, raportointi ja laskuttaminen on niin sanottua tuottamatonta työtä, joka kannattaa minimoida.
  • Helppotyö helpottaa ja nopeuttaa yrittäjän prosesseja.
  • Työnohjaus web-pohjaisen hallintaliittymän kautta.
  • Asiakaskommunikointi hoituu CRM-lisäosalla.
  • Asiakkaiden avaimet pysyvät hallussa avaintenhallinta-lisäosalla, joka täyttää avaintensuojeluohjeen vaatimukset ilman kalliita avainkaappijärjestelmiä ja sopii näin mainiosti pienyrittäjälle.

Työloki ja raportit

  • Raportointimodulilla saadaan lakisääteiset työaikaraportit sekä tunnit palkanmaksua, laskutusta tai kirjanpitoa varten.
  • Työlokien reaaliaikainen tilanne sekä tapahtumalokit ja valmistuneet tai menossa olevat työt.
  • Töiden materiaalit, kilometrit ja viestit sekä vahingot raportoituina kuvina ja tekstinä.
  • Tilannekuva yksityiskohtineen heti saatavilla sekä myöhemmin todennettavissa.
  • Ei erillisiä raportteja palkanlaskentaa varten, vaan kaikki hoituu automaattisesti.
  • Työnantajan ei tarvitse odotella raportteja vaan kaikki on valmiina heti työn suorittamisen ja vahvistamisen jälkeen.

Laskutus

  • Kun työ on tehty se saadaan nopeasti palkanmaksua tai laskutusta varten dokumentoitua, joten toiminta tehostuu kaikilla osa alueilla. Mitään ei jää dokumentoimatta eikä toisin sanoen laskuttamatta.
  • Laskutusmoduli hoitaa laskutuksen sähköpostilla, eLaskuna, verkkolaskuna, netpostina sekä paperikirjeenä tai sähköisesti.
  • Laskujen lähetys suoraan Talenom- ja NetVisor-integraatioiden kautta.
"Mitään ei jää dokumentoimatta eikä laskuttamatta."

testaa ilmaiseksi!

Haluatko hoitaa työt ensi vuonna helpommin? 

Kokeile Helppotyötä yksi kuukausi maksutta!

tyytyväisiä asiakkaitamme


Petri, helsinki

Suuri helpotus siivoustyön hallintaan sekä tehdyn työajan todentamiseen ja raportointiin työkohteissa. Prosessi aikataulujen suunnittelusta palkanmaksuun ja laskutukseen työllistää aiempaa vähemmän. Ei enää tunti raporttien odottelua ja laskutkin lähtee ajallaan sähköisesti ja kopiot lähtee kirjanpitoon saman tien. Järjestelmällä hoidetaan myös asiakkaiden avainten hallinta, ongelmatilanteiden raportointti ja jaksottaisen työajan raportointi tarvittaessa viranomaisille. Kattava ja joustava paketti!




Ota yhteyttä

info@helppotyo.fi

0 of 350
Haluan kokeilla Helppotyötä yhden kuukauden maksutta
Helppotyö - Helpoin väline töiden kirjaukseen, raportointiin ja laskutukseen.

© 2020, Helppotyö. Kaikki oikeudet pidätetään.               

www.helppotyo.fi