Helppotyö-sovellus työntekijälle

Työn kirjaaminen, raportointi ja työlistat hoituvat kätevästi ja reaaliaikaisesti Helppotyö-sovelluksella sekä Android- että IOS-laitteissa. 

"Työn raportointi Helppotyö-sovelluksella säästää sekä työntekijän että yrittäjän aikaa."


Työlistat

  • Sovellus korvaa paperisen tai kalenterissa olevan työlistan.
  • Työlistat, -ohjeet ja aikaraportit kulkevat aina mukana.
  • Työntekijällä joka päivä selkeä työlista kuluvalle päivälle sekä tulevalle työviikolle.
  • Listasta voi katsoa oman työlistansa lisäksi mahdollisen työparin, työkohteen työohjeineen, pyydetyt lisätehtävät, avaimet ja materiaalit sekä muut työn vaatimukset ennakkoon.
  • Työntekijä voi hyväksyä, luovuttaa tai perua työkeikkoja sekä nähdä tulevat ja tehdyt työt sekä vahvistaa aikaraporttinsa.
  • Tekijä voi myös itse lisätä uuden työn itselleen.

Työn kirjaaminen

  • Työn alkaessa tarvitsee vain napauttaa työ aloitetuksi ja katsoa kohdekohtaiset ohjeet sekä kuitata pyydetyt erikoistehtävät.
  • Työn aloitus ja lopetuspaikka varmennetaan gps-sijainnilla.  
  • Työhon voi lisätä materiaaleja, tarkastuspisteitä, kilometrejä ja viestejä sekä ääntä tai kuvaa.
  • Työlokiin voidaan lisätä kuvia ja tekstejä. Kohteesta voidaan ottaa ennen ja jälkeen kuvia dokumentointitarkoituksissa.
  • Tilannekuva yksityiskohtineen välittyy työtä johtavalle käyttäjälle ja on heti saatavilla sekä myös myöhemmin todennettavissa.
  • Helppokäyttöisellä sovelluksella työajan ja materiaalien kirjaaminen on kätevää ja reaaliaikaista.   
  • Työntekijä lopettaa työn kohteessa näppärästi. 

Raportointi

  • Sovellus korvaa erillisen paperisen tai sähköisen raportoinnin. Ei raportointia paperilla tai netissä jälkikäteen. 
  • Kaikki hoituu kun työntekijä muistaa painaa nappia työtä aloitettaessa ja lopetettaessa, ja jos ei muista, niin sovellus antaa raportoida unohdukset jälkikäteen.
  • Työntekijä voi muokata työlokia, jonka jälkeen hän hyväksyy raportin ja työ on valmis laskutettavaksi tai raportoitavaksi.
  • Tämän jälkeen työntekijän ei tarvitse raportoida erikseen esimerkiksi palkanlaskentaa varten, vaan kaikki hoituu tästä eteenpäin automaattisesti. 
  • Ei enää unohduksia tai sotkuisten tuntilappujen läpikäyntiä laskutuskauden vaihtuessa. 
  • Työnantajan ei tarvitse odotella raportteja vaan kaikki on valmiina heti työn suorittamisen ja vahvistamisen jälkeen.
"Työntekijän ei tarvitse raportoida erikseen palkanlaskentaa varten, vaan kaikki hoituu automaattisesti."


testaa ilmaiseksi!

Haluatko hoitaa työt ensi vuonna helpommin? 

Kokeile Helppotyötä yksi kuukausi maksutta!

tyytyväisiä asiakkaitamme


Petri, helsinki

Suuri helpotus siivoustyön hallintaan sekä tehdyn työajan todentamiseen ja raportointiin työkohteissa. Prosessi aikataulujen suunnittelusta palkanmaksuun ja laskutukseen työllistää aiempaa vähemmän. Ei enää tunti raporttien odottelua ja laskutkin lähtee ajallaan sähköisesti ja kopiot lähtee kirjanpitoon saman tien. Järjestelmällä hoidetaan myös asiakkaiden avainten hallinta, ongelmatilanteiden raportointti ja jaksottaisen työajan raportointi tarvittaessa viranomaisille. Kattava ja joustava paketti!




Ota yhteyttä

info@helppotyo.fi

0 of 350
Haluan kokeilla Helppotyötä yhden kuukauden maksutta
Helppotyö - Helpoin väline töiden kirjaukseen, raportointiin ja laskutukseen.



© 2020, Helppotyö. Kaikki oikeudet pidätetään.               

www.helppotyo.fi